פתרונות – התייעלות וחיסכון בעלויות

ניהול הון אנושי יעיל

בעולם העסקי הדינמי, מחלקות HR בארגונים עוסקות הרבה בקליטה ועזיבה של עובדים. הטיפול גוזל זמן רב והוא גם רווי טעויות ותקלות. אתגרים אלו עלולים לעכב תהליכי גדילה של ארגון וכן תהליכי מיזוג עם חברות. הפתרונות של okta מייצרים אוטומציה תפעולית לכל תהליכי הקליטה והעזיבה ומאפשרים למקסם את הפרודוקטיביות של מחלקות ה- HR וה- IT בכל הקשור לניהול ההון האנושי.

הפתרונות של OKTA

אוטומציה של קליטה ועזיבה של עובדים – תהליך דיגיטלי, אינטראקטיבי ומותאם אישית

ככל שתהליכי הקליטה והעזיבה של העובדים יעילים יותר, כך מתאפשרת השתלבות מהירה וחיובית של עובדים בארגון ונמנעות תקלות שגוזלות זמן הן מהעובדים והן ממחלקות ה- HR  וה- IT.   המערכת של Okta מטפלת בקליטה ועזיבה של עובדים באופן אוטומטי (from Hire to Retire), ומאפשרת לנהל את הרשאות העובדים בקליק אחד.  

אוטומציה בניהול זהויות משתמשים​

כל המידע אודות המשתמשים נמצא במערכת אחת בטוחה ונוחה לתפעול, מערכת המאפשרת ניהול זהויות משתמשים בצורה קלה וידידותית.

ניהול תהליךM&A (רכישת חברות) גמיש ואפקטיבי

עידן הגלובליזציה ומאפייני הכלכלה במשק הופכים במקרים רבים תהליכי מיזוג ורכישה של חברות לתנאי הכרחי להישרדות והתפתחות.

ארגונים גדולים המבוזרים גיאוגרפית ותרבותית מנהלים באופן שונה את תהליכי ה- M&A, במובן של מיזוג והטמעת שירותים משותפים (IT, פיתוח וכדומה), אסטרטגיות חיבור של רשתות ארגוניות ועוד.

MA Agility Domain Consolidation

הפתרונות של OKTA

גישה וקונסולידציה של זהויות במעבר בין דומיינים

לאחר מיזוג ורכישה של חברות, הארגון מתמודד עם אתגרי תקשורת ותחזוקה. כל חברה בינונית ומעלה משתמשת ב-ACTIVE DIRECTORY  של מיקרוסופט. בתהליכים של רכישת חברות הצורך העיסקי משלב את הצורך הטכנולוגי לשלב בין דומיינים. עד היום הליך זה של יצירת אמון (TRUST ) בין הדומיינים המרובים עלה לארגון לא מעט זמן וכסף.

Okta מתמודדת עם אתגר זה במהירות ובקלות, בהליך פשוט של קונפיגורציה, שאורך שעות אחדות.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

בהמשך אפשר לצרף

מערכת ניהול ישויות, הרשאות ומשתמשים אחודה

נתוני המשתמש יכולים להיות מבוזרים על פני מספר מערכות כגון HRIS ,Active Directory דואר אלקטרוני ופורטלים. Okta מאפשרת למנוע כפילויות וחוסר התאמה בין המערכות.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

בהמשך אפשר לצרף

MA Agility Multi source Integration 1024x366 1
MA Agility Onboarding after MA

מודרניזציה אפקטיבית של מחלקות ה- IT

ארגונים גדולים רבים מנהלים מידע באמצעות תשתיות PaaS, ,SaaS IaaS, תוך שילוב עם טכנולוגיות Legacy. Okta מסייעת לארגונים אלו לנהל את המידע.  במעבר מסביבות ה- LEGACY הארגוניות לענן או לתצורה משולבת, עולה הצורך בבניית מערך זהויות שיאפשר גישה פשוטה ומהירה לכל האפליקציות בענן או בארגון. Okta מאפשרת פשטות וקלות בחוויית המשתמש.

הפתרונות של OKTA

אפליקציות ענן (Office 365 / Salesforce וכדומה)

אפליקציות הענן מאפשרות למצות את מלוא היכולות של הארגון, לשפר את הפרודוקטיביות שלו ובמקביל לצמצם עלויות. שימוש באפליקציות ענן מספק רמת אבטחת מידע פיזית ולוגית גבוהה, ומשמש כלי עבודה יעיל למשתמשי הקצה.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

ניהול הרשאות גישה של משתמשים באופן אחיד

כל מידע רלוונטי על העובד הנאסף ממקורות שונים, מתמזג לרשומת זהב (Golden Record) המהווה פרופיל מידע מעודכן, אחד ויחיד.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

מנגנון הזדהות אחודה לכלל המשתמשים (SSO – Single sign on)

כאשר מאמצים אפליקציות ענן, כמות האפליקציות גדלה במהירות ולכל אפליקציה סיסמה ושם משתמש משלה. משאבי זמן רבים מוקדשים להתחברות למערכות המידע וליישומים השונים של הארגון, היעילות וחווית המשתמש נפגעות. מנגנון הזדהות אחודה (SSO) מאפשר למשתמש לבצע הזדהות אחת ויחידה, בעת הפעלת המחשב ולהיכנס למשאבי המידע השונים ללא צורך בהזדהות חוזרת.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

בהמשך אפשר לצרף

ניהול סיסמאות חוצה ארגון

כדי לאפשר לעובד להתחבר לשרתים מכל מקום בעולם, 24/7, יש צורך לסנכרן סיסמאות בין הסביבה המקומית (כלומר בין ספריית ה- Active Directory) לבין שירות הענן. מדובר באתגר נוכח השימוש במחשבים נייחים, ניידים וסמארטפונים.  בסביבות הארגוניות ההטרוגניות נוצר מצב בו אין אחידות בין סביבת המשתמש בתוך הארגון, לצרכים שלו מחוץ לארגון. עד כה, בכדי לסנכרן סיסמאות ומידע הנוגע באבטחת מידע, נדרש העובד להתחבר לארגון דרך VPN ולאמת מחדש את הזהות שלו. במקרים רבים העובד נדרש גם לשינוי סיסמה, פתיחת חשבון נעול וכדומה. עם Okta התהליך הוא פשוט וקל גם למשתמש וגם למנהלי המערכות, שלא נדרשים עוד להשקעת זמן רב בהקמת הפתרון האמור.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם