מוצרי API מבית Okta​

Okta API Products​

Okta עונה על הצרכים של הארגון בכל שכבות ההזדהות הארגונית (CIAM – Customer Identify and Access Management). גם כשמדובר על עובדי הארגון וגם כשמדובר על ספקים, לקוחות ומשתמשים אחרים – Okta מתאימה את עצמה לצרכים ולמדיניות הארגונית ומאפשרת הזדהות ומתן הרשאות גישה באופן אוטומטי.

ממשקי ה- API של Okta מספקים לאנשי הפיתוח בארגון גישה ל- Okta Identity Cloud, ובכך מאפשרים להם ליצור חווית משתמש מעולה ומותאמת באופן אישי לעובדים, לספקים, ללקוחות ולכל סוג משתמש אחר. רמת המורכבות הארגונית היא אינה פקטור. Okta מספקת גישה פשוטה, יעילה ומאובטחת לכל מבנה ארגוני.

Form Login

שדרוג חווית הלקוח באפליקציה שלך​

ממשקי ה- API של Okta מאפשרים למפתחים בארגון ליצור מסלולי הרשאות בפורטלים ובאפליקציות ללקוח בארגון, כיד הדמיון הטובה. באפשרות המפתח ליצור חוויית ניהול מותאמת אישית עבור כל סוגי הלקוחות, ובכך ליצור חווית משתמש ייחודית לכל לקוח, עובד ושותף בארגון
(White Lable).
באפשרות המפתח ליצור חווית משתמש ייחודית ומותאמת אישית לכל לקוח, עובד ושותף בארגון
(White Label).
Okta תומכת בפרוטוקולים סטנדרטיים להזדהות כמו: OAuth 2 ,OIDC ,SAML 2.

מרחיבים את השימוש ב- OKTA

ממשקי ה- API של Okta מספקים מענה מקיף לצרכי ניהול הזהויות בארגון. ניתן לפתור באמצעותם שילובי זהות מורכבים ואתגרים נוספים. Okta מאפשרת לשלב יישומי צד שלישי באפליקציה שלך תוך שימוש ביכולות האצלה (Federation).

בסיס נתוני משתמשים ​

השירותים של Okta מאפשרים למפתחים בארגון להתמקד בעיקר – חוויית הלקוח והאופן בו היא משפיעה על השימוש שלו באפליקציה. Okta דואגת לכל השאר - ניהול משתמשים הכולל , בין השאר, זיהוי המשתמש, אימותו, יצירת המשתמש וניהול ההרשאות באפליקציה.

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם