Group 17

Lifecycle management​

עובדים חדשים מצטרפים, עובדים משנים תפקיד, עובדים מפסיקים לעבוד על פרויקט או עוברים לעבוד על פרויקט חדש, עובדים עוזבים. בארגון המודרני כל הזמן מתרחשים שינויים.

ניהול תהליך מחזור החיים של העובד בארגון

באמצעות השילוב המנצח בין הפתרון המתקדם של Okta והטמעה ותמיכה מבית Unicloud תשיגו אוטומציה בניהול הרשאות ומשתמשים. תיתנו לעובדים חדשים וקיימים גישות לאפליקציות שהם צריכים מבלי להתעכב ומבלי להמתין ותחסכו זמן תפעולי רב למנהלי המערכת ואנשי ה-IT.

 

תיצרו אמת ארגונית אחת שתספק לארגון שלכם שקיפות מלאה בכל הקשור לניהול הרשאות ומשתמשים לעובדים, ולא רק להם – גם ללקוחות, שותפים וספקים.

 

כל זאת בהתאמה אישית, עפ"י מדיניות האבטחה בארגון ועפ"י פרמטרים ספציפיים שאתם קובעים מראש ללא שימוש בקוד.

אמת ארגונית אחת – ניהול הרשאות שקוף ואחיד ממקום אחד ויחיד

ארגונים רבים לא נהנים משקיפות בכל הקשור לניהול הרשאות ומשתמשים. עם הפתרון המתקדם של Okta תוכלו לנהל את ההרשאות ממקום אחד ויחיד שמרכז את כל המידע אודות כל ההרשאות של כל המשתמשים ותיהנו מתמונת-מצב עדכנית ומלאה, מאחידות ומשקיפות מלאה.

אוטומציה בניהול הרשאות ומשתמשים

תשיגו אוטומציה במתן הרשאות משלב מתן ההרשאה ועד לביטולה במקום שאנשי ה-IT יאלצו לעשות זאת באופן ידני בלית ברירה. כך תחסכו זמן תפעולי רב למנהלי המערכת ותאפשרו להם להתפנות לטיפול במטלות גדולות ומשמעותיות יותר.

שיפור פרודוקטיביות ושביעות רצון העובדים

לעובדים שלכם אין זמן להמתין עד שיקבלו גישה לאפליקציות שהם צריכים בשביל לעבוד. אוטומציה משמעותה טיפול מהיר ופשוט בבקשות הרשאה. באופן זה העובדים בארגון יוכלו לעבוד במהירות, לתפקד ברמה גבוהה ולהיות פרודוקטיביים כי יהיו להם ההרשאות הדרושות להם בכל רגע נתון. בלי להמתין, בלי להתעכב ובלי עוגמת נפש. כך תשיגו גם שביעות רצון גבוהה יותר בקרב כלל העובדים.

קבלת עובדים חדשים במהירות - Onboarding קל ופשוט

בארגונים רבים תהליך ה-Onboarding של עובדים חדשים הוא ארוך ומסורבל ולעיתים לוקח עד שבועיים להעניק להם הרשאות לכלל המשאבים הנדרשים להם בשביל לעבוד. אוטומציה בניהול הרשאות תעניק הרשאות מדויקות למי שצריכים אותן בכל זמן. כך תקבלו בקלות ובפשטות עובדים חדשים לארגון ותצמצמו את החיכוך המתמיד בין מחלקות ה-HR וה-IT בכל הקשור לניהול הרשאות לעובדים חדשים.

חיסכון בזמן – וגם חיסכון בכסף

ניהול הרשאות אוטומטי לא רק חוסך זמן – אלא גם חוסך כסף. באמצעותו כל משתמש יקבל בדיוק את ההרשאות שהוא צריך ואתם תחסכו כסף ע"י איתור וביטול רישיונות תוכנה עודפים ומיותרים שהמשתמשים לא צריכים או אינם משתמשים בהם.

שיפור רמת האבטחה בארגון ע"י ביטול הרשאות מיותרות

ע"י אוטומציה ותיעוד ברור ומדויק של פעולות והרשאות משתמשים + ביטול הרשאות עודפות ומיותרות תשפרו את רמת האבטחה בארגון. תקבלו דוחות שמראים לאילו משתמשים יש גישה לכל אפליקציה, לאילו אפליקציות יש לכל משתמש גישה ואילו משתמשים איבדו לאחרונה את הגישה. את כל המידע הזה תוכלו לייצא ללא מאמץ לכלי ה-audit שבו אתם משתמשים לצורך עמידה בביקורות רגולציה בקלות ובלי מאמץ.

בהתאמה אישית ובהתאם למדיניות האבטחה הארגונית

תוכלו להגדיר תנאים מותאמים-אישית, ורק כשהם נענים – הגישה מוענקת ובאופן אוטומטי. התנאים הינם פרמטרים ברמת המשתמש, ברמת הקבוצה, ברמת הפעילות או חוסר הפעילות של המשתמש, ברמת התזמון היומי – ועוד.

אוטומציה לא רק בהרשאות עובדים – גם הרשאות שותפים, לקוחות וספקים

בארגונים מודרניים המשתמשים הם לא רק העובדים. שותפים, ספקים ולקוחות – כולם צריכים רמות שונות של גישה לאפליקציות הארגוניות והמשאבים הארגוניים כולל אפליקציות צד-שלישי. אוטומציה בניהול הרשאות ומשתמשים תקפה לכל המשתמשים בארגון ולכל האפליקציות הארגוניות.

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם