6 הסיבות לכך שמשתמשי מיקרוסופט בוחרים באוקטה לניהול זהויות בארגון

תוכן עניינים

מרבית העסקים כיום מקיימים פעילות בזירה הדיגיטלית. מציאות זו העלתה את הדרישה לפיתוח והטמעת דרכים חדשות לניהול גישת משתמשים בצורה יעילה ובטוחה. כלים מתקדמים של ניהול זהויות ושימוש באסטרטגיית ניהול זהויות נבונה מהווים המפתח להגנה על הארגון, העובדים והלקוחות מפני איומים. מערכות SSO וניהול משתמשים הן דרישות עיקריות של כל ארגון המאמץ יישומי ענן  בדרך להאצת תהליכים וקידום מודרניזציה של מערכות ויישומים מדור קודם. עבור מקומות עבודה דיגיטליים ישנם שני פתרונות מובילים בשוק הנמצאים בחזית: Okta Workforce Identity ו- Azure Active Directory של מיקרוסופט. יותר ויותר משתמשי מיקרוסופט בוחרים ב- Okta לניהול זהויות עבור יישומי הענן שלהם. ריכזנו עבורכם 6 סיבות שהופכות את הבחירה ב- Okta לנבונה ומשתלמת ביותר.

 

אוקטה ניהול זהויות
מערכות SSO וניהול משתמשים הן דרישות עיקריות של כל ארגון המאמץ יישומי ענן 

 

1. הזדהות אחודה SSO

מיקרוסופט מספקת סט כלים המאפשר הפעלת SSO באמצעות שירות הענן של Azure AD. כלים אלה דורשים התעסקות משמעותית בניהול השרתים. כל אחד מהכלים המוצעים דורש שילוב פרטני עם שירות הענן של Azure AD. 

אצל Okta תוכלו לקבל פתרונות הזדהות וגישה מבוססי ענן מבלי להתפשר על נוחות השימוש ופונקציונליות מלאה. השירותים העיקריים של Okta נוקטים בגישה של אימות אבטחה ללא פשרות – כלומר, יכולת שילוב מגוון רחב של יישומי ענן במערכות הארגוניות באופן ידידותי ופשוט, תוך הקפדה על אבטחת מידע. כל אלה מאפשרים הטמעה חלקה של מערכת SSO תוך חסכון משמעותי בזמן

 

 

2. אימות כפול בהתאמה אישית MFA

אימות כפול (MFA) מפחית את הסיכון בגניבת מידע עסקי ובכך מגן על האינטרסים של הארגון. מיקרוסופט אמנם מציעה פתרון מבוסס ענן עבור אימות כפול, אך הוא דורש הטמעת שרת MFA מקומי. 

למערכת ה- MFA של Okta התאמה דינמית, מבוססת יכולות ניתוח מתקדמות של מדיניות אבטחת המידע הארגונית, על סמך ההקשר של המשתמש והמכשיר (Trusted Device). המערכת של Okta מתאימה למעל 1000 אינטגרציות עם ספקי ה-VPN וה-SAML השונים ומשלבת יכולת הזדהות חזקה לטובת הגנת תשתיות מקומיות (VPN, RDP, SSH).

3. ניהול מחזור החיים של העובד בארגון Life Cycle Management

תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים הם חלק אינטגראלי ממהלך החיים של הארגון. נכון להיום, מיקרוסופט תומכת ב Workday, בעוד שמערכות HCM אחרות דורשות שילוב מותאם אישית באמצעות Microsoft Identity Manager. 

אל מול זאת, Okta מסייעת למנהלי IT בניהול תהליך מחזור החיים של העובד בארגון ומציעה מספר יתרונות בולטים:

  • תהליכים אוטומטיים של הגדרת כללים ומגבלות, תרשימי זרימה וממשקי API לטובת התאמה מלאה לצרכי הארגון. 
  • גישה יעילה ופשוטה למידע הארגוני, באופן המאובטח ברמה הגבוהה ביותר. שליפת דו"חות פעילות משתמשים וקבוצות בקלות ובהתאמה מלאה לצורך הארגוני.
  • פרטי העובד בארגון נרשמים ומעודכנים במספר רב של מערכות ארגוניות.
  • אינטגרציה מבוססת תבניות קיימות לאפליקציות נפוצות לניהול הרשאות משתמשים ורישוי באפליקציות הארגוניות.

מעניין? הצטרפו ל 30 דקות Demo עם מומחה Okta >>

4. ייעול בזמן

המערכות של okta משפיעות ישירות על השורה התחתונה ומקטינות את עומס העבודה של מחלקת ה-IT בארגון והארגון כולו נהנה מהתייעלות משמעותית – ארגונים המשתמשים ב-SSO של Okta מדווחים על ירידה של כ-50% בקריאות שירות הקשורות במתן הרשאות. זאת כיוון שמשתמשי הארגון נהנים מכניסה מהירה פי שתיים לרשת ולמגוון היישומים.

5. קלות שימוש

על פי דיווחי מנהלי IT בשטח, ניהול זהות באמצעות Azure Active Directory אינו עקבי והמערכת עלולה להיות מורכבת לניווט. כמו כן, מדובר במוצר של מיקרוסופט המיועד בעיקר לסביבות Windows ואינו מותאם למערכות הפעלה אחרות. 

Okta מאפשרת לשלב מגוון רחב של יישומי ענן במערכות הארגוניות באופן ידידותי ופשוט ומייעלת תהליכים, תוך הגברת אבטחת המידע באמצעות אפשרויות ה- MFA המרובות. המערכות של Okta משפיעות לטובה על עומסי העבודה של מנהלי IT ומועדפות גם על עובדי הארגון, בין היתר, בשל האפשרות להתחבר לאפליקציות שונות מבלי להיכנס לכל אחת מהן בנפרד.

6. המערכת של Okta פועלת מצוין עם מיקרוסופט וטכנולוגיות אחרות

לקוחות מיקרוסופט בוחרים ב- Okta הודות לאינטגרציה הרחבה עם מוצרי מיקרוסופט, כולל Office 365, Windows 10, Azure Active Directory, SharePoint ו- Intune. הפתרונות של Okta עובדים מצוין עם מיקרוסופט וספקים אחרים.

Okta – אבטחת המידע מעולם לא הייתה ברורה יותר

Okta משנה את פני הארגון בהיבטים של יעילות, אבטחה וקידמה. עבור ארגון המשקיע בפתרונות IAM כליבה של מסע השינוי הדיגיטלי שלו, הבחירה ב- Okta היא הבחירה הטבעית. Okta מסייעת לארגון למנף את יכולותיו תוך שימת דגש על פשטות וקלות השימוש. התאימות והגמישות בעבודה עם כל פלטפורמות הענן הופכים את Okta לפתרון קל ונוח ביותר להטמעה, אשר חוסך לארגון זמן רב והתעסקות מיותרת והוא מבין החסכוניים ביותר בשוק.

 

אולי יעניין אתכם גם: Customer Identity Platform | Mobile Device Security Management

 

שתפו אותנו:

מאמרים נוספים

צור קשר

מוצרים מומלצים

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם