עוברים לענן למען אבטחת המידע בארגון

תוכן עניינים

הטכנולוגיה המתקדמת משרתת את הארגון אך גם חושפת אותו לפריצות מידע. היום ישנו צורך מתמיד לשכלל את מערך ההגנה ולהתמודד עם פרצות אלו. ככל שהזמן מתקדם, הווירוסים והגורמים העוינים הופכים למתוחכמים יותר. התקפות, שבעבר היו מזעריות וממוקדות, שינו את אופיין והפכו לעוצמתיות ורוחביות כך שכשהן פוגעות, הארגון כולו עומד תחת מתקפה. הגיע הזמן להגן על הארגון עם אבטחת מידע בענן.

נקודות החולשה המובילות לדליפת מידע

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת כך מתקדמים גם הפורצים. וירוסים ותוכנות ריגול מאתרים את נקודות החולשה כשפעמים רבות אלו העובדים שכלל לא מודעים לכך שהם מהווים סכנה. העובדים מחוברים לאינטרנט בארגון, משיבים למיילים דרך המכשיר הנייד ועונים להודעות דרך השעון החכם, אמצעים לא מוגנים. ברגע שהם מתחברים לעבודה מהבית, כל גאדג'ט, מערכת חכמה ומחשב ביתי, עלולים להוות פתח לפריצה.

מעטים מהמכשירים הפרטיים מצוידים במערכת הגנה, מה שמוביל לכך שנקודות החולשה של הארגון רבות מכפי שניתן לספור. הפגיעה נעשית לא פעם על ידי העובדים, אשר אינם מודעים לכך שפעולותיהם עלולות להזיק. את ניסיונות הפריצה וחדירתם של גורמים עוינים לא ניתן לעצור באמצעות אנטי וירוס. היום יש צורך באמצעים חזקים, חכמים ופשוטים ליישום, כדי להגן על הארגון.

אבטחת מידע בענן

הפתרון – מעבר לאבטחה בענן

מערכות המחשוב משמשות את הארגונים והעסקים מאז תחילת שנות ה-80 והן הביאו איתן את הווירוסים ואת הצורך בפתרונות מידיים. אם בעבר אפשר היה להסתפק בתוכנות אנטי וירוס, אנטי ספאם ונתבי אבטחה, היום ברור שיש צורך ביותר מכך. אף אחד מהארגונים לא מספק את אותו השירות כפי שסיפק לפני שלושים שנה ולכן אין סיבה שההגנה תישאר מאחור.

הסכנות מאיימות על כל סוגי הארגונים והעסקים, הקטנים והגדולים. המחיר בא לידי ביטוי בתשלום כופר, חשיפה של המידע הפנימי, נזקים למערכות הקיימות, פגיעה במוניטין ועוד. כל אלו יכולים להימנע על ידי מעבר לאבטחה בענן. במקום לתת להאקרים ולגורמים העוינים לתקוף את המערכות בדרך הישנה, יש לעבור למערך הגנה מתקדם ולמנוע את יכולת הפגיעה מכל נקודת חולשה. זה הזמן לעבור לענן.

נקודות החולשה של שירותי אבטחת המידע בענן

רוב בעיות האבטחה נובעות בשל כשל התנהלותי. לעתים מדובר בפעילות מכוונת אך פעמים רבות בפעולות אשר העובדים עצמם עושים בלי לדעת כי הן עלולות לפגוע בארגון. תפקוד לא יעיל של הגורם האנושי עלול לגרום לדליפת מידע מעובדים לשעבר או עובדים שלא מרוצים מתנאי העבודה. החלפת שם המשתמש והסיסמה מיד לאחר עזיבת העובד יכולה למנוע סכנה.

ריגול תעשייתי ובכך שתילת באגים, וירוסים וסוסים טרויאניים, יכולים להוביל לחשיפת המידע הפנימי תוך שניות בודדות. החשיפה עלולה להוביל לבקשת כופר, לחשיפת מידע פנימי בפני גורמים זרים או מחיקתו לחלוטין. כל אלה הן פגיעות שאפשר למנוע על ידי הגברת האבטחה תוך דגש על ספק ענן בעל מוניטין ומערך הגנה אינטואיטיבי שהעובדים יוכלו ליישם בקלות. 

אבטחת מידע בענן – הגנה יעילה ומשתלמת

הארגון צריך לשאוף לעבוד במערכת מוגנת, יעילה ומשתלמת. החוכמה היא לבחור בכלים חזקים להתגוננות מפני גורמים עוינים שיאפשרו מהלך עבודה אינטואיטיבי כך שכל עובד ייקח חלק במערך ההגנה ללא מאמץ. העובדים לא צריכים לבזבז זמן יקר על פתרון בעיות והמעבר לענן מאובטח מאפשר ליהנות מכל העולמות: מצד אחד שטח אחסון עצום, מצד שני אבטחה משופרת ואפשרות לשתף קבצים ללא כל חשש.

אבטחת מידע בענן מעניקה יתרונות משמעותיים והיא גם כלכלית לארגון. הארגון יכול לחסוך בתשלומים עבור שימוש בשטח אחסון, שרת מקומי, קירור, שטחי משרד, חשמל ועלויות נוספות.

הרבה יותר מאשר אנטי וירוס

אבטחת מידע בענן היא הרבה יותר מאשר תוכנת אנטי וירוס. ארגונים שהמידע ושמערכות המחשוב שלהם מאובטחים בענן כראוי, נהנים ממערכת מסודרת ומוגנת מגורמים מתוחכמים ומתקדמים. הענן הוא המקום הנכון להחזיק בו את המידע כשמגנים עליו אמצעים טכנולוגיים חדשניים ששומרים על מרחב מידע סטרילי הנמצא במערכת סגורה.

רק מי שקיבל הרשאה לגשת למידע המיועד יוכל לעשות זאת. מערכת האבטחה תוכל לזהות באופן מידי כל תנועה חריגה ולעצור אותה לפני שתספיק להוות איום. אם אתם רוצים לדעת שהארגון שלכם מוגן, הגעתם למקום הנכון.

התגוננות מפני הונאות מתקדמות באמצעים חכמים

גניבת זהות, וירוסים, האקרים ומפגעים אחרים מאתגרים את מחלקות ה-IT וזו חייבת לאמץ אמצעי הגנה יעילים שיהיו פשוטים לשימוש. על ההגנה להיות חכמה, מותאמת לארגון ולהיות פשוטה לשימוש מבחינת העובדים. ברגע שכל הגורמים בארגון יכולים להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ישנו שיתוף פעולה פנימי וכולם יחד דואגים לכך שהגורמים הזדוניים לא יוכלו לחדור לארגון. יחד, אפשר להימנע מהרס, אובדן תוכן, גניבת כספים וכופר. 

Okta מביאה טכנולוגיית אבטחת מידע בענן ברמה הגבוהה ביותר. אנו מאפשרים לארגון להשתמש בטכנולוגיות בצורה מאובטחת, בלי לפגוע בחוויית המשתמש ודואגים לכך שכל הממשקים יתנהלו תחת הגנה מלאה. המשימה שלנו היא לוודא כי כל עובד יוכל לגשת למערכות הפתוחות בפניו באופן נגיש, יעיל, בנוחות, כשהוא שותף מלא לאבטחת המידע, בלי שהדבר ידרוש ממנו מאמץ. 

מגוון הפתרונות של Unicloud מגדירים את הזהות הארגונית של העובדים, הלקוחות והשותפים, משפרים באופן משמעותי את יעילות העבודה ומחזקים את אבטחת המידע בענן. כל זאת בהתאמה לצרכים הארגוניים המשתנים ולמאפייני הטכנולוגיה. השירות של Unicloud כולל מתן פתרונות מתקדמים על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שדואגים לכך שהארגון יוכל להתנהל בבטחה ובנוחות. 

שתפו אותנו:

מאמרים נוספים

צור קשר

מוצרים מומלצים

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם