מדוע כדאי לבחור ב- Unicloud כאשר מחפשים שותף אספקת שירות של Okta?

מדוע כדאי לבחור ב - Unicloud

יוניקלאוד: שותפתה המובילה של Okta בישראל ומספק שרותי יישום ותמיכה

יוניקלאוד היא שותפתה המובילה של Okta בישראל ומספק שרותי יישום ותמיכה. החברה נמצאת בשוק מאז 2014 ובנתה מוניטין חזק בזכות המומחיות שלה ב-Okta ובפתרונות זהויות אחרים. בסיס הלקוחות הנרחב של UniCloud כולל למעלה מ-250 עסקים בישראל, והחברה בטוחה ביכולתה לספק תמיכה אמינה ובזמן ללקוחותיה.

ניסיון ומוניטין

יוניקלאוד נמצאת בשוק משנת 2014 ובנתה מוניטין חזק, במיוחד בשוק הישראלי. הניסיון שלהם עם Okta ופתרונות זהות אחרים הופך אותם לשותף אמין.

בסיס לקוחות נרחב

עם למעלה מ-250 לקוחות בשוק הישראלי, יוניקלאוד מתגאה במספר הלקוחות המשמעותי ביותר מבין מתחרותיה. בסיס לקוחות נרחב זה מעיד על אמון גבוה ושביעות רצון משירותיהם.

הסמכה של Okta

Unicloud מבדילה את עצמה בכך שיש לה את ההסמכות Okta המתקדמות ביותר בשוק. מומחיות זו מבטיחה שהצוות שלהם מוכשר היטב להתמודד עם אתגרים הקשורים לזהות.

אחריות SLA

החברה בטוחה ביכולתה לתמוך בלקוחות, שכן היא מציעה הסכם רמת שירות (SLA). משמעות הדבר היא שלקוחות יכולים לצפות לתמיכה בזמן כאשר הם זקוקים לה.

גישה מוכוונת פתרונות

יוניקלאוד ממצבת את עצמה כספקית פתרונות ולא רק כמוכרת מוצרים. גישה זו פירושה שהם מבינים את אתגרי הזהות הדיגיטלית הייחודיים של לקוחותיהם ומתאימים פתרונות לצרכיהם.

CISO כ-CTO

צירופו של מנהל אבטחת מידע ראשי (CISO) כמנהל הטכנולוגיה הראשי (CTO) הוא נכס. זה מבטיח שהאבטחה נמצאת בראש סדר העדיפויות בפתרונות שהם מציעים ללקוחות.

תמיכה מותאמת אישית

כאשר לקוחות מחפשים תמיכה או שירותים מקצועיים, Unicloud מספקת אישר קשר יעודי עבור כלל האירועים או הבקשות של הלקוח. תמיכה מותאמת אישית זו משפרת את שביעות רצון הלקוחות ומייעלת את התקשורת.

יעילות עסקית משופרת

כלי פתרון הזהויות המקיפים של UniCloud, בהובלת Okta, מייעלים תהליכים עסקיים. הפתרונות היעילים והחלקים שלהם יכולים להוביל לפרודוקטיביות גבוהה יותר, להפחתת הנטל האדמיניסטרטיבי ולחיסכון בעלויות העסק.

אבטחה משופרת

ההתמקדות של UniCloud באבטחה מתורגמת לסביבה עסקית בטוחה יותר עבור לקוחותיה. הפתרונות שלהם עוזרים למזער את הסיכון של גישה לא מורשית והפרות נתונים, ובכך להגן על עסקים מפני נזק פיננסי פוטנציאלי ומוניטין.

תמיכה בתאימות

Unicloud מסייעת לעסקים לעמוד בדרישות תאימות רגולטוריות הקשורות לניהול זהויות ואבטחת נתונים. המומחיות שלהם יכולה לחסוך לעסקים את הזמן והמשאבים להבטיח תאימות באופן עצמאי.

חדשנות

עם השותפויות האסטרטגיות שלה עם חברות טכנולוגיה מובילות, Unicloud נמצאת בחזית החדשנות של פתרונות זהויות. המחויבות שלהם לטכנולוגיה חדשנית יכולה לעזור לעסקים להישאר תחרותיים ויעילים בנוף דיגיטלי המתפתח ללא הרף.

החזר השקעה (ROI) גבוה

היתרונות המשולבים של יעילות, אבטחה, תאימות, מדרגיות וחדשנות מיתרגמים להחזר השקעה גבוה עבור עסקים. כאשר עסקים בוחרים ביוניקלאוד, הם מקבלים החלטה חסכונית בטווח הארוך.

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם