Group 16

שירותי מומחה Hypercare

שירותי ייעוץ מבית Unicloud

Unicloud מחויבת להצלחה של סך לקוחותיה, ואכן לקוחות שהטמיעו את המערכות המתקדמות מבית Okta באמצעות תמיכה אישית ומקצועית, תוך מספר שעות הצליחו ליישם מגוון מערכות הגנה חשובות ולייעל מגוון פעולות.

חבילות הדרכה מבית UniCloud

חבילות UniCloud מספקות שירותי הדרכה אישיים ומושקעים, וזאת כדי להבטיח שההשקעה תישא בתוצאות איכותיות בפרק הזמן הקצר ביותר. כמו כן, כדי ליישם ולהתאים את המענה האידיאלי, עוצרים להבין מהם הקשיים, הצרכים והיעדים העסקיים, כך שיתאפשר להיעזר במוצרי Okta בתוך מספר שעות.

הסמכה

המומחים שלנו מחזיקים בהסמכות הגבוהות ביותר, הסמכות "יועץ" ו"מפתח" מבית Okta, כך שהם ערוכים לפתור על הצד הטוב ביותר כל בעיה וצורך.

כמו כן, על מנת להבטיח חוויית שירות מעולה ולהעניק זמינות גבוהה, מוקצה איש קשר ראשי עבור כל הפרויקט.

מנהל לקוחות

מנהל הלקוחות הטכני שלנו מוסמך ע"י Okta. בין היתר, מהווה מתווך משמעותי בין הלקוח למערך השירותים המתקדמים, ובוחן סנכרון מלא בין יעדי הפרויקט לאיכות הביצועים.

מה אנחנו מציעים?

אינדיקציה ברורה לרשימת היישומים, מסבירים איזו פונקציונליות נתמכת ובאלו תרחישים וכלים רצוי להיעזר בכל סיטואציה.

מה הלקוח מחויב לספק?

חבילות השקה מבית Unicloud

אומנם המוצרים מבית אוקטה מתקדמים, אך מאוד קלים לשימוש, וכאן אתם מוזמנים להכיר את חבילות ההשקה שלנו. צוות המומחים שלנו מזמין אותכם להתייעל ע"י תהליך בדיקת התאמה והטמעה מעשית של מגוון תוכנות מתקדמות.
  •  

תמיכה בסיסית​

צוות המומחים שלנו מזמין אתכם להתייעל ע"י תהליך בדיקת התאמה והטמעה מעשית של מגוון תוכנות מתקדמות, פשוט כיוון שההצלחה שלכם חשובה לנו.
*ללא SLA (הסכם תנאי שירות)
  •  

חבילת פרמיום

מיועד עבור פרויקטים מורכבים, אידיאלי כאשר נדרש סיוע לטווח ארוך,ליווי אישי של צוות המומחים שלנו המזמין אתכם להתייעל ע"י תהליך בדיקת התאמה והטמעה מעשית של מגוון תוכנות מתקדמות ומותאמות אישית, מתוך מטרה לענות על שורה של צרכים ייחודיים.
  •  

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם