פתרונות - האצת הצמיחה העסקית תוך הקטנת עלויות

פלטפורמת הענן מאפשרת לארגון ליהנות מטכנולוגיה חדישה ומתקדמת, בה המידע נגיש וזמין בכל מקום ובכל זמן. יתרון נוסף הוא נפח אחסון אדיר ללא צורך בחומרה, תשתיות או אנשי אחזקה, מה שמוריד מהארגון הרבה עומס ועלויות. העובדה שפלטפורמת ענן אינה תלויה באמצעים אלקטרוניים כגון חשמל ואין בלאי או צורך בשדרוגים, הופכת את השימוש בה לאטרקטיבי ואת תרומתה לצמיחת הארגון –  למשמעותית.

הדור החדש של חברות המספקות שירותי מיחשוב ענן (כמו Okta) מתפתחות ללא תשתית מקומית (כלומר, ללא התניה של AD  מקומי) וסביבת ניהול מכשירים פתוחה יחסית (לדוגמה, שימוש ב- Mac, BYOD).

OKTA מספקת

מודרניזציה של מערכות המידע

ארגונים מאמצים שילוב של SaaS, PaaS ו- IaaS,  פתרון מודרניזציה לתשתית הליבה, במטרה להיות מוכנים בהווה ולעתיד, וכל זאת תוך שמירה על היכולת לתמוך ביישומים מהדור הקודם.

הקטנת העלויות

המשמעות

ה- IT הארגוני גמיש יותר לצרכי החברה והלקוחות

ה- IT הארגוני מבטיח שכל משתמש בארגון או מחוצה לו, זהותו בטוחה בכל המשאבים הארגוניים. הגישה לאפליקציות קלה יותר, לא מחייבת מאמצים נוספים של ה- IT, זמינות מידע מלאה במחשבים הניידים, סמארטפונים וטאבלטים.

המשמעות

כך הערך העסקי של הארגון גדל

אוטומציה של קליטה ועזיבה של משתמשים – תהליך דיגיטלי, אינטראקטיבי ומותאם אישית

ככל שתהליכי הקליטה והעזיבה של המשתמש יעילים יותר, מתאפשרת השתלבות מהירה וחיובית של עובדים בארגון ונמנעות תקלות שגוזלות זמן, הן מהעובדים והן ממחלקות ה- HR  וה- IT. המערכת של Okta מטפלת בקליטה ועזיבה של עובדים באופן אוטומטי (from Hire to Retire), ומאפשרת לנהל את הרשאות העובדים בקליק אחד.

אוטומציה בניהול זהויות משתמשים​

כל המידע אודות המשתמשים נמצא במערכת אחת בטוחה ונוחה לתפעול.

מנגנון הזדהות אחודה לכלל המשתמשים (SSO – single sign on)

כאשר מאמצים אפליקציות ענן, כמות האפליקציות גדלה במהירות ולכל אפליקציה סיסמה ושם משתמש משלה. משאבי זמן רבים מוקדשים להתחברות למערכות המידע וליישומים השונים של הארגון, היעילות וחווית המשתמש נפגעות. מנגנון הזדהות אחודה (SSO – single sign on) מאפשר למשתמש לבצע הזדהות אחת ויחידה, בעת הפעלת המחשב ולהיכנס למשאבי המידע השונים ללא צורך בהזדהות חוזרת.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

בהמשך אפשר לצרף

Collaborate with partners User lifecycle 0

מערכת ניהול ישויות, הרשאות ומשתמשים אחודה

נתוני המשתמש יכולים להיות מבוזרים על פני מספר מערכות כגון HRIS, Active Directory, דואר אלקטרוני ופורטלים. Okta מסייעת לארגון במניעת כפילויות וחוסר התאמה בין המערכות.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

בהמשך אפשר לצרף

חשיפה מאובטחת על-פי דרישה (באמצעות API)

ארגונים משתמשים במשאבי ידע דיגיטליים יקרי ערך ככלי להאצת הצמיחה העסקית. Okta מאפשרת לארגון לספק את המידע תוך מתן גישה מאובטחת לעובדים, ללקוחות ולשותפים. רקמת החיבור בין התקנים, הצרכנים, האפליקציות והמערכות נעשית על ידי קידוד המותאם לצרכי ארגון. אבטחת קשרים אלה היא קריטית לערך הרשת.

הפתרונות של OKTA

ניהול גישה למשאבים

ניהול הגישה למערכות הפנים – ארגוניות בהתאם למאפייני המשתמש ומניעת גישה אוטומטית למשאב קריטי במידה ומזוהות חריגות בהתנהגות המשתמש.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

גישה מאובטחת למשאבי API

שירותים מבוססי API מאפשרים הרחבה של מעגלי האבטחה ומונעים פגיעה או גניבה של מידע המאוחסן בענן. ארגונים המעוניינים לצמוח באמצעות שילוב מודלים עסקיים חדשים או איתור קהלי יעד חדשים, יכולים להיות בטוחים ברמת אבטחת מידע גבוהה בזכות החיבורים לממשק ה- API שלהם

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

Collaborate with partners security

שיתוף פעולה עסקי

העצמת שותפים וחיבורם לעולמות הידע הארגוני ולמאגרי המידע, מחזקת את הרשת העסקית. הדרך לצמיחה עסקית באמצעות שיתופי פעולה, עוברת דרך התחברות מאובטחת ויצירת ממשקי חיבור עם המערכות הקיימות של השותפים למהלך.

הפתרונות של OKTA

Browser Collaborate with partners Custom

חוויות שימוש שקופה ללקוחות ולמשתמשים

חווית משתמש טובה היא חוויה מאובטחת ועקבית בה הלקוחות והשותפים אינם מודעים כלל לכך שהם התעסקו בממשק משתמש.

Okta מסייעת למפתחים ליצור חווית משתמש טובה, תוך ניהול אופטימאלי ובטוח של הזהויות, בהתאמה לדרישות מחלקת ה- IT.

המוצרים הרלוונטיים של OKTA

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם