FAQ

שאלות ותשובות אודות מערכת OKTA

קטגוריה: כללי

Okta היא החברה המובילה בעולם לניהול זהויות ואימות משתמשים, מספקת פלטפורמה אחידה, מבוססת ענן, לניהול הזהויות בארגון – לכל המשתמשים, לכל מכשיר ולכל אפליקציה ארגונית.

מוצרי החברה משפרים באופן דרמטי את יעילות ניהול המשאב האנושי ומחזקים את מעטפת אבטחת המידע, בהתאמה לצרכים הארגוניים המשתנים ולמאפייני הטכנולוגיה.

כדי להתחיל, ניתן לעיין במוצרים ובפתרונות באתר Okta ישראל, מידע זה יעניק תמונה כללית על מגוון המוצרים והפתרונות עבור ארגונך. מוצרי Okta מאפשרים לכל ארגון ליהנות מניהול יעיל ומתקדם של המשאב האנושי, לצד שמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה מתמיד.

תמיכת Okta בישראל ניתנת על ידי חברת Unicloud, ניתן לפנות ישירות באמצעות פניה במייל לכתובת support@unicloud.co.il לקבלת סיוע, שירות, הדרכה ופתרון תקלות.

: ניתן לנסות את מוצרי ה- IT שלנו,  בלינק הרשמה כאן לקבלת ניסיון ללא תשלום למשך 30 יום.

לאחר ההרשמה, תינתן גישה לניסיון עבור מוצרי הזדהות אחודה (SSO), אימות רב-גורמים (MFA), ספריית משתמשים אוניברסלית (UD) וכלי לניהול מחזור חיי משתמש בארגון (LCM).

למפתחים, ניתן גם להתחיל עם מהדורת חינם של מוצרי ה- API שלנו על ידי הרשמה כאן.

קטגוריה: מוצר

לאחר הפעלת חשבון okta, יש להזין את כתובת האתר המותאמת של החברה שלך בפורמט הבא:"company.okta.com".

לדוגמא, אם החברה שלך נקראת ABC, כתובת האתר תהיה ABC.okta.com.

Okta תומך בדפדפני האינטרנט הבאים: Internet Explorer, Firefox, Safari ו- Chrome.

אנחנו מחויבים ללקוחות שלנו. כחלק מתפיסת השירות הרחבה שלנו, גם במקרים של תקלות אנחנו מספקים מידע שקוף ומיידי.

אנחנו מבטיחים זמינות של 99.9% (uptime) ללא זמני השבתה מתוכננים. תוכלו ללמוד על זמינות השירות ולהתעדכן באשר להתרחשות התקלה, השפעותיה ואופן הטיפול בה בכתובת הבאה:    trust.okta.com

במקרה של חירום בנושא Okta, תוכל לפנות אל איש הקשר שמוגדר כאדמיניסטרטור Okta הארגוני.

אם אתה אדמיניסטרטור מערכת Okta, ניתן לפתוח תקלה בפורטל Okta הארגוני שלך.

כמו כן, ניתן לפנות לתמיכת Okta בישראל, בטלפון:
972-79-5555917+

או למייל: support@unicloud.co.il

ובנוסף, ניתן להתקשר לתמיכת Okta העולמית במספרים:

1-800-219-0964 (US) | 0800-808-5574  (UK) | 1800-095-441 (AU)     

כתובות דוא"ל משניות הינן שימושיות במקרה ושכחת את סיסמת ה-Okta שלך.

אם אדמינסטרטור Okta אפשר בארגונך לקבל עזרה של 'שכחתי סיסמה', תוכל לבקש קישור לעזרה לסיסמה שתשלח לכתובת הדוא"ל שלך.

במידה ואתה ניגש לדוא"ל של החברה שלך באמצעות Okta, לא תוכל לגשת לדוא"ל שנשלח, אלא אם סיפקת ל Okta כתובת דוא"ל משנית. במקרה זה, Okta תשלח לך איפוס סיסמה בדוא"ל לכתובת הדוא"ל המשנית שלך.

כן, המידע שלך מאובטח. Okta מגנה על המידע שלך באמצעי אבטחה נרחבים ומפעילה אמצעי בקרה על ידי מס' גורמי צד שלישי. בין היתר, Okta מציעה אימות נוח על ידי מס' גורמים שונים לבחירתך. עם הזדהות חזקה זו, תוכל לאמת את עצמך עם הסיסמה הרגילה שלך ועם גורם שני לפי בחירתך. לדוגמא, תוכל לבצע הזדהות במספר דרכים: מספר קוד שתקבל באמצעות הודעת טקסט, קוד Token בן שש ספרות, שאלת אבטחה או פשוט על ידי קבלת הודעת דחיפה בטלפון באמצעות אפליקציה (יישומון) החינמית Okta Verify.

אם החשבון שלך נעול, לחץ על 'זקוק לעזרה בכניסה?' או 'נעילת חשבון' הקישור במסך הכניסה Okta (תלוי כיצד אדמיניסטרטור המערכת בארגונך הגדיר את דף הכניסה שלך). אם אפשרויות אלה אינן זמינות במסך הכניסה שלך, פנה למוקד התמיכה של החברה לקבלת סיוע.

לא, עליך להשתמש רק בפלאגין של Okta
אם מנהל המערכת שלך איפשר ליישומים להשתמש ב- SWA
(Secure Web Authentication).
אם החברה שלך משתמשת ביישומי אבטחה של שפת סימון (SAML), לא תזדקק לתוסף Okta.

כן, תוסף Okta בטוח מאוד להתקנה.

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם