חברת יוניקלאוד המתמחה בפתרונות ניהול הזהות הדיגיטאלית בארגונים, חתמה לאחרונה חוזה ייצוג של חברת Kandji בישראל

תוכן עניינים

חברת Kandji היא פלטפורמת (MDM) מהדור הבא לאבטחה וניהול מרכזי של מכשירי ה-Mac, iPhone, iPad ו-Apple TV בארגון. המוצר מעצים מנהלי IT עסוקים על ידי אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן והחדרת תכונות חדשות למרחב ניהול המכשירים, כמו פונקציונליות התאימות אחרי עדכונים תכופים של apple וזאת בלחיצה אחת . צוותי IT יחסכו אינספור שעות של עבודה ידנית שחוזרת על עצמה כאשר משתמשים בטכנולוגיות ישנות, עם Kandji הכוללת Templates מוכנים מראש למרבית הפעילויות הארגוניות ונגישות בלחיצה אחת ליותר מ-150 אוטומציות, אפליקציות וWorkflows הכל קורה מאד מהר ובפשטות.

 

במסגרת ההסכם עם חברת Kandji , יוניקלאוד תספק פתרונות הכוללים תמיכה, הקמת סביבות שיווק ומכירת המוצר.

חברת Kandji הוקמה על ידי יוצא חברת JAMF , Adam Pettit אשר מצא כי פתרונות ה MDM הקיימים בשוק אינם מספקים מענה איכותי לניהול סביבות ה APPLE וכל תהליך דורש עובדה ידנית רבה.

 

ככל שעסקים מתרחבים, ניהול מכשירי החברה הופך למאתגר וגוזל זמן רב יותר. תהליכי עבודה לא יעילים או מיושנים של ניהול מכשירים יכולים להוביל לאינספור שעות של בזבוז זמן – והתקנים לא מנוהלים מהווים איומי אבטחה רציניים בארגוניים. מכיוון שמנהלי IT מפקחים על מאות או אלפי מכשירים ארגוניים, הגדרה ואבטחה ידנית של כל אחד מהם פשוט בלתי אפשרית.

 

זה המקום שבו Kandji נכנס לתמונה. פתרון ה-MDM של Kandji מקל על הגדרת התקנים עבור חברי צוות חדשים, לאכוף הגדרות אבטחה ולדחוף יישומים מרחוק – כל זאת מבלי לגעת פיזית במכשיר. מנהלי IT יכולים לנהל מכשירים ולהשיג תאימות מפלטפורמה מרכזית. רמה זו של ניהול מרחוק אינה אפשרית ללא פתרון כמו Kandji.

 

חברות גלובליות כמו GROUPON  Netskope Alliant Lacework ו Lusah בישראל ואחרות כבר משמתמשות בפתרון להאיץ באופן מהותי את כל הקשור במכשירי הקצה של APPLE.

מודל העבודה ההיברידי הגדיל מהותית את השימוש במכשירי הקצה של apple בשנתיים האחרונות

https://blog.kandji.io/hybrid-workplace-boosts-demand-for-apple-devices-among-uk-business-users

ריצרד הנלי מנהל הפעילות של Kandji בארופה : ההתרחבות של Kandji תתמקד בפיתוח צוות לתמיכה בצמיחה המהירה ברחבי אזור EMEA. החברה שואפת להשקיע לפחות 100 מיליון דולר באירופה בשנים הקרובות כבר כיום הפעילות כוללת כ 25 עובדים ובמהלך 12 החודשים הקרובים נגדל ל 50 במכירות ,תמיכה טכנית ותפעול לקוחות לקנדג'י יש כבר כ-250 לקוחות באירופה. ישראל מהווה מבחינתינו מרכיב חשוב בנוסחה, אנו שמחים על ההצטרפות של חברת יוניקלאוד כשותפה בפעילות בישראל ובטוחים בהצלחה המשותפת.

 

אריה גליקמן – מנכ"ל יוניקלאוד: עד עתה המיקוד של יניקלאוד היה בניהול הזהות הדיגיטאלית תוך שימוש בכלים כמו Okta ופתרונות משולבים כמו HYPR Teleport ואחרים. בחרנו להוסיף את Kandji היות ומכשירי הקצה הנם גורם מאד מהותי בסביבת העבודה החדשה ומשמשים כיום כ Factor הזדהות נוסף וחשוב להזדהות הארגונית ואנו רואים גידול משמעותי בסביבות APPLE הארגוניות.

 

שתפו אותנו:

מאמרים נוספים

צור קשר

מוצרים מומלצים

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם