Customer Identity Solution – מה יכול להשיג הארגון באמצעות שימוש ב-CIAM מתקדם?

תוכן עניינים

קיימים בשוק מספר פתרונות לניהול זהויות לקוחות – אך לא כל הפתרונות נולדו שווים. באמצעות Customer Identity Solution מתקדם ואיכותי הארגון יכול לבנות מערכת יחסים חזקה ויציבה עם לקוחות, לאפשר להם להתחבר בלחיצת כפתור, לשמור על הפרטיות, הזהות והמידע הרגיש שלהם ולהעניק להם חוויית משתמש לעילא ולעילא.

 

כל זאת מבלי לכתוב הרבה שורות קוד ותוך מקסום הפרודוקטיביות של צוותי הפיתוח בארגון. להלן התועלות המרכזיות הטמונות בשימוש בפתרון CIAM מתקדם ומענה לשאלה – מהו הפתרון המתקדם ביותר בשנת 2023?

חוויית משתמש חלקה ונטולת חיכוך

פתרון CIAM מתקדם עוסק במידה רבה במתן חוויית שימוש ידידותית, נעימה וחלקה ללקוחות שלו. הוא מאפשר ללקוחות להירשם, להתחבר ולשנות את הגדרות והעדפות הפרופיל שלהם באופן עצמאי, בקלות, במהירות וללא חיכוך. זאת באמצעות אמצעים כגון:

  • התחברות באמצעות חשבונות סושיאל (Social Login)
  • התחברות אחת לכל האפליקציות הארגונית (Single Sign-On)
  • הזדהות ללא סיסמא (Passwordless Authentication)

 

התועלת לארגון: חוויית שימוש חלקה ונעימה עוזרת לארגון להגדיל את כמות הלקוחות שלו, לשמר לקוחות קיימים בשיעור גבוה ולהגדיל את ההכנסות והרווחים.

אבטחת מידע ברמה גבוהה

למשתמשים חשובה לא רק חוויית השימוש אלא גם (ובפרט) רמת האבטחה, לכן פתרון CIAM מתקדם מעניק למשתמשים חוויית משתמש נעימה וחלקה ללא התפשרות על רמת האבטחה. זאת במטרה למנוע השתלטות עוינת על חשבונות, הונאות, פריצות ומגוון מתקפות סייבר מסוגים שונים, לרבות פישינג, credential stuffing והתקפות על סיסמאות. זאת הודות לאמצעים כגון:

 

  • אימות כפול וחזק בהתאמה אישית (Adaptive Strong Multi-Factor Authentication) – שכבת הגנה נוספת. עפ"י הנתונים של חברת Okta, מנגנון מסוג זה מוריד לבדו את הסיכון לפרצת אבטחה ב-75%.
  • הזדהות ללא סיסמא (Passwordless Authentication) – סיסמא מהווה מקור משיכה למתקפת סייבר ולכן מומלץ להפסיק כליל את השימוש בה.

 

התועלת לארגון: עמידה בדרישות רגולציה, צמצום משטחי תקיפה, מזעור סיכוני אבטחה, הגנה על מידע רגיש של לקוחות והימנעות מתביעות.

איסוף וניתוח customer data שבאמת משפיע

Customer Identity Solution מתקדם מאפשר לארגון לאסוף דאטה ונתונים ולבנות פרופילים של לקוחות דרך האינטראקציות שלהם עם האפליקציות הארגוניות מבלי להעמיד מכשולים מיותרים בדרך. לאחר איסוף הדאטה ניתן לסגמנט את המידע הנצבר עפ"י פרמטרים שונים ולהמחיש אותו באמצעות דאשבורדים ואמצעים ויזואליים נוספים. ע"י איסוף וניתוח המידע הארגון יכול להסיק תובנות משמעותיות לגבי קהל הלקוחות שלו, לשפר את חוויית השימוש, לשפר את השירותים והמוצרים שהוא מפתח, לדייק ולמקד את הקמפיינים הפרסומיים ולקבל מגוון החלטות עסקיות ושיווקיות מושכלות.

 

התועלת לארגון: שיפור במאמצי המכירה, הפרסום והשיווק, שיפור אופן וטיב קבלת ההחלטות בארגון וצמיחה עסקית.

יצירת אמת צרכנית אחת

פתרון CIAM מתקדם מסוגל להתממשק לאפליקציות ארגוניות נוספות המכילות מידע אודות לקוחות כגון מערכות CRM, CMS ו-ERP. הוא אוסף ומאחד את המידע הקיים באפליקציות native ואפליקציות צד-שלישי תחת קורת גג אחת ויוצר פרופיל משתמש אחיד. באופן זה הוא מחבר בין האפליקציות השונות ומעניק להן גישה למידע הקיים באפליקציות ארגוניות אחרות. כתוצאה מכך לקוחות הארגון נהנים מחוויית שימוש אחידה ועקבית בערוצים השונים.

 

התועלת לארגון: חוויית שימוש מתקדמת ושימור לקוחות.

סקאלביליות גבוהה

הארגון צריך להיות מסוגל לגדול גם באופן בלתי-צפוי מבלי שתיווצר פגיעה כלשהי באיכות השירות שהוא מספק ללקוחות ובשביל זה צריך פתרון CIAM מודרני ומוביל שיאפשר לו לעשות את זה. בניגוד לפתרונות העוסקים בניהול זהויות עובדים, פתרון CIAM יכול וצריך להכיל כמות הולכת וגדלה של משתמשים מבלי שתחול ירידה בביצועים ומבלי שיווצר חיכוך עבור המשתמשים.

 

התועלת לארגון: הגדלת כמות הלקוחות תוך שמירה על חווית שימוש נוחה וחלקה.

עמידה בדרישות הרגולציה

ממשלות מחייבות ארגונים לעמוד בחוקים להגנת הצרכן וחוקים להגנת הפרטיות בשביל למזער את הסיכוי שצרכנים ייפגעו ממתקפת סייבר או שהמידע הפרטי שלהם יזלוג. פתרון CIAM מסייע לארגון לעמוד בדרישות הרגולציה הרלוונטיות בתעשייה ובמיקום שלו. אלו יכולות להיות למשל:

  • רגולציית General Data Protection Regulation או GDPR
  • רגולציית California Consumer Privacy Act או CCPA
  • רגולציית Health Insurance Portability and Accountability Act או HIPAA

 

התועלת לארגון: אבטחת המידע של הלקוחות, בניית אמון לקוחות, מזעור סיכונים, הגנה מפני תקיפות סייבר והימנעות מקנסות ותביעות.

מקסום הזמן והפרודוקטיביות של המפתחים

פתרון CIAM מתקדם מאפשר למפתחים לבצע הרחבות, שינויים והתאמות מבלי לכתוב הרבה שורות קוד. באופן זה הוא חוסך להם זמן רב, ממקסם את הפרודוקטיביות וההשפעה שלהם ומאפשר להם להתפנות לטיפול בפרויקטים אחרים.

 

התועלת לארגון: הגדלת התועלת של המפתחים והתייעלות אופרטיבית.

Best ciam solutions – אז מהו פתרון ה-CIAM המוביל והמתקדם בעולם?

אוקטה ו-auth0 שילבו כוחות בשביל ליצור את פתרון ה-CIAM המוביל בעולם – Okta Customer Identity Cloud. באמצעותו יכול הארגון המודרני:

 

  • להעניק למשתמשים חוויית שימוש חלקה, ידידותית ואינטואיטיבית להפליא מבלי להתפשר כלל על אבטחת מידע ברמה גבוהה והגנה מפני שלל סוגים של מתקפות סייבר זדוניות
  • לעמוד בכל דרישות הרגולציה הרלוונטיות והנדרשות בתעשייה והמדינה בהן הארגון פועל
  • לבנות מערכת יחסים חזקה ומתמשכת עם הלקוחות
  • לחסוך זמן רב למפתחים ולמקסם את הפרודוקטיביות וההשפעה שלהם באמצעות אפשרויות drag & drop שמייתרות את הצורך לשנות את הקוד בכל פעם מחדש וחוסכות כתיבה של הרבה שורות קוד
  • להגדיל את כמות הלקוחות של הארגון, לשמר לקוחות קיימים, לתמוך בצמיחה עסקית ללא מגבלה על כמות הלקוחות ולשדרג את כמות ההכנסות והרווחים

 

הפתרון של Okta מתאים לארגונים בינוניים וגדולים הפועלים במגוון תעשיות ומדינות בעולם. הוא מאפשר לארגונים להשיג יתרון תחרותי-עסקי על פני המתחרים ולספק ללקוחות את חוויית המשתמש המיטבית – בטוחה, אינטואיטיבית וחלקה. בשורה התחתונה מדובר בפתרון האידיאלי הן לארגון, הן למפתחים והן לצרכנים.

הטמעה קלה ומהירה של ה-CIAM המתקדם בעולם עם חברת Unicloud

את Okta Customer Identity Solution קל להטמיע במערכות הארגוניות הן on-premise והן בענן ובהתאם לצורכי הארגון, ועוד יותר קל להטמיע באמצעות צוות מיומן ומוסמך מבית יוניקלאוד – צוות של אנשים טכניים עם כל ההסמכות המתקדמות. כדאי לדעת שחברת יוניקלאוד היא:

 

  1. ה-Elite Partner היחיד של אוקטה בישראל
  2. היחידה שהיא בנוסף לכך גם Service Delivery Partner של החברה

 

משמעות הדבר היא שאנחנו Okta ישראל. השירות שתקבלו מאיתנו הוא שירות אישי לחלוטין וההטמעה תתבצע לאחר אפיון מלא של הארגון, לרבות אפיון ה-Use Cases וה-Scenarios הספציפיים ומאפייני הטכנולוגיה שלו.

בנוסף להטמעה מהירה נספק לארגון גם תמיכה שוטפת ומלאה לכל אורך הדרך עם 8 שנות ניסיון בייצוג הפתרונות המובילים בעולם ניהול הזהויות – הן בכל הקשור ל-Customer Identity Cloud והן בכל הקשור ל-Workforce Identity Cloud.

 

הפתרון המתקדם של אוקטה והשילוב בין Okta & Unicloud יאפשרו לארגון לעבור מודרניזציה, לגדול ולצמוח בהווה ובעתיד.

 

לקבלת מידע נוסף ותיאום הדגמה אישית על ה-Customer Identity Solution המתקדם בעולם ניתן לפנות אלינו במספר 079-555-5917 או לחילופין להשאיר פרטים ונשוב אליכם בהקדם.

 

אולי יעניין אתכם גם: Customer Identity Platform | Mobile Device Security Management

שתפו אותנו:

מאמרים נוספים

צור קשר

מוצרים מומלצים

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם