צ׳ק ליסט לאבטחת מידע לעסקים

תוכן עניינים

ההתפתחות הטכנולוגית המהירה שמתרחשת בעשורים האחרונים העניקה לארגונים את האפשרות לפתח יישומים ולפעול ביעילות ברשת. לצד זאת, התפתחויות אלה לא פסחו על פושעי סייבר וגורמים המבקשים להזיק ולפגוע באמצעות פריצות והתקפות סייבר. בדיוק בשל כך אבטחת מידע לעסקים הפכה בימינו חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של ניהול התכנית העסקית. הנזק שעלולה לגרום כיום פרצת אבטחת מידע וחשיפת מידע עסקי רגיש או פרטי לקוחות עלול להוביל עד לכדי התמוטטות כלכלית, פגיעה במוניטין וחשיפה לתביעות. כמו כן, בחירה בכלי אבטחה שאינם מתאימים עלולה לגרום לארגון לפעול באופן מסורבל ובלתי יעיל. פתרונות אבטחת המידע וניהול הזהויות של Okta מעניקים תשתית מקיפה, פשוטה ואמינה לאבטחת מידע לעסקים עבור מחלקת ה- IT בארגון.

 ערכנו רשימה של כלים שהמחלקה צריכה לדאוג להם כדי לוודא שהחברה מוגנת מאיומי סייבר:

אבטחת מידע לעסקים

מערכת הזדהות אחודה (SSO – Single Sign On)

לקוחות מערכת ההזדהות האחודה (SSO – Single Sign On) של Okta נהנים ממנגנון ההזדהות החזקה של Okta הכוללות יכולות הזדהות חזקה רבות ומגוונות מ- OTP  (OTP – One Time Password) ועד זיהוי ביומטרי שמשנה את פני הארגון בהיבטים של יעילות, אבטחה וקידמה.

אבטחת API

המערכת של אוקטה משתמשת בפרוטוקול OAuth לטובת אבטחת הגישה לממשקי API מטלפון נייד או מיישום אינטרנטי אחר.

אימות כפול בהתאמה אישית Multi Factor Authentication

המידע העסקי והארגוני בטוח ומוגן באמצעות הזדהות חזקה, וחוויית המשתמש נשמרת, ללא פגיעה ביעילות ובפשטות תהליך ההזדהות. אימות רב-גורמים אדפטיבי של Okta מאפשר לעובדים ולקוחות דרך חלקה לגשת לכלים להם הם זקוקים. Okta Adaptive MFA משתמש במערך רחב של גורמים מודרניים, ממנף תובנות ממיליוני משתמשים, מכשירים ואימותים, ומשתלב בקלות עם היישומים ותשתית הרשת הארגונית.

ניהול זהויות Customer Identity

גניבת זהות ברשת מהווה איום מרכזי בהתנהלות הארגון, המסכנת, בין היתר, את התדמית הארגונית והמשאבים הקריטיים. מערכת ניהול הזהויות של  Okta  מעניקה סיווג יעיל של מידע ותהליכים עסקיים, הגנה מפני דליפה וחשיפת המידע בפני האנשים הנכונים בזמן הנכון בלבד.

אנטי וירוס

התגוננות מפני וירוסים, נוזקות ותוכנות רוגלה חשובה מאוד לכל ארגון. חלק ממערך אבטחת המידע בארגון חייב לכלול שימוש בתוכנות אנטי וירוס מתקדמות שיודעות לזהות וירוסים קיימים ולנקות אותם וכן ולמנוע חדירה של וירוסים לשרתי ולמחשבי חברה.

שרת אימיילים מאובטח בענן

שרת דואר אלקטרוני המבוסס על ענן מתאפשר באמצעות שרת וירטואלי המאוחסן בחוות שרתים וירטואלית בענן מאובטחת. השרת מספק זמינות לשולחן העבודה ולמידע העסקי של הארגון מכל מקום וזמן. השרת המאובטח בענן מחליף את שרתי הדואר הארגוניים מבוססי התוכנה ומאפשר לארגון לנהל מערכות דואר ומידע מתקדמות תוך חסכון בעלויות.

גיבויים

גיבוי הוא צורך הכרחי לניהול העסק. גיבוי על גבי ענן נעשה באופן וירטואלי לחלוטין, על גבי שרת מרוחק המנוהל על ידי ספק שירותים מקצועי. הליך הגיבוי פשוט וזמין וכן בטוח יותר. האפשרות להוסיף שטחי אחסון היא מיידית וכן לגיבוי עצמו ישנו גיבוי. באופן זה גם במקרה של מתקפת סייבר או כל תקלה אחרת בארגון, הגיבוי בענן ממשיך להתקיים וניתן להמשיך ולעבוד ולהעניק שירותים.






שתפו אותנו:

מאמרים נוספים

צור קשר

מוצרים מומלצים

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם