3 סיבות לבחירת זהות ראשית בענן עבור סביבות היברידיות

תוכן עניינים

כל ארגון מתמודד היום מול גורמים עוינים אשר מעוניינים לפגוע בו. עם המעבר לעבודה היברידית עלו הסיכונים. יותר גורמים מנסים לפגוע בארגונים וחברות ואלו צריכים להתמודד עם יותר נקודות פגיעות כשהעובדים מבצעים את המוטל עליהם מהבית ובסביבות שלא תמיד קל לאבטח.

בסביבת עבודה היברידית יש צורך בפתרונות אשר יאפשרו לארגון להיות בטוח בכל מקום ובכל זמן. הארגון לא יכול להסתמך על כך שהעובדים ידעו בכל רגע נתון מהן הסכנות שעומדות לפניהן. עליו לדאוג ליצור פרוטוקולי הגנה ולהשתמש במערכות שיאפשרו להם לעבוד בצורה רציפה ומאובטחת.

זהות ראשית בענן – הגנה בסביבת עבודה היברידית

עם המעבר לעבודה בסביבה היברידית עלו אתגרים חדשים. יותר נקודות עבודה אומרות כי ישנם יותר סיכונים כשהארגון לא יכול לשלוט באופן בו העובדים מתחברים לעבודה ולכן הוא חייב להבטיח להם ולעצמו כלים מתאימים לאבטחת מידע. 

מערכת זהות ראשית בענן של אוקטה נותנת הגנה לסביבת העבודה ההיברידית ומתאימה לחברות וארגונים גדולים וקטנים. ההטמעה של המערכת מתבצעת בצורה אינטואיטיבית כך שהעובדים יכולים להמשיך להתנהל בצורה פשוטה מול כל היישומים השונים שנחוצים להם ביום-יום. המערכת יוצרת לכל עובד זהות ראשית אחת איתה ניתן להיכנס לכל היישומי אליהם העובד מורשה להיכנס.

המערכת מעניקה סביבה מאובטחת, בין אם העבודה מתבצעת מהמשרד, מהבית ואפילו מהמכשיר הנייד. היא מונעת פריצות עוד לפני שאלו קורות ומקלה על מחלקת ה-IT לבצע את עבודתה. במקרה ישנו ניסיון פגיעה המערכת שולחת התראות בזמן אמת. כיוון שתפקידו של העובד יכול להשתנות לאורך חיי העבודה שלו, יתכן והוא יצטרך לקבל הרשאות חדשות או לצמצם הרשאות והמערכת מאפשר לעשות זאת בקלות.

מעניין? הצטרפו ל 30 דקות Demo עם מומחה Okta >>

זהות ראשית בענן

סיבות לבחירת זהות ראשית בענן

העולם שלנו הפך להיות תלוי ענן ולא במקרה. הענן מאפשר לחסוך במשאבים, בעלויות השוטפות ומאפשר גישה ליישומים הנדרשים מנקודות עבודה שונות. עם זאת, ישנו צורך מתמיד לשמור על הענן ובתוך כך על הארגון וזה מה שמערכת זהות ראשית בענן מאפשרת. המערכת מביאה איתה שלושה יתרונות מרכזיים:

עבודה מהירה יותר

זהות ראשית בענן מאפשרת לכל עובד ועובדת לעבוד בסביבה מאובטחת באופן אינטואיטיבי. אין צורך להכניס סיסמאות לכל אחד מהיישומים כיוון שהמערכת מזהה את המשתמש בסיסמה אחת. מחלקת אבטחת המידע יכולה לשלוט בתהליך ולקבוע את ההרשאות על פי הצורך ועל פי התפקיד של העובד בכל רגע נתון.

מערכת זהות ראשית בענן מגדילה את הפרודוקטיביות של העובדים תוך צמצום הסכנות והחשיפה לגורמים המזיקים. היא מקלה על העובדים לבצע את עבודתם באופן רציף, בלי לעצור ולהתעכב על תהליך הכניסה לכל אחת מהאפליקציות. 

ביטחון ואבטחה

אחת השאלות שכל ארגון חייב לשאול את עצמו היא האם יש לו מדיניות, תהליכים וכלים שמשמשים למניעת גניבת זהות. האם הוא יכול להגיב לאיומים בזמן אמת וחשוב לא פחות, האם הוא יכול להפחית את החשיפה לגורמם זדוניים. מערכת זהות ראשית בענן מאפשרת להילחם באיומים על ידי כך שהיא מונעת מהם להיכנס דרך האפליקציות השונות.

בסביבה היברידית ישנה משמעות רבה לנושא האבטחה וכל ארגון צריך להשתמש בכלים שיאפשרו לעובדים לבצע את המוטל עליהם מכל מקום בו הם נמצאים. מערכת אשר מבטיחה כניסה מאובטחת לכל היישומים מאפשרת לכולם לעבוד מהר יותר, באופן אינטואיטיבי ומכל מקום בו הם נמצאים, המשרד, הבית ואפילו בחוץ.

מעבר לענן

בשנים האחרונות יותר עסקים וחברות מעבירים את משאבי ה-IT לענן וזאת כדי ליהנות מאפשרות תגובה מהירה יותר. האפליקציות הטובות ביותר יושבות על הענן ומספקות לחברות את כל מה שהן צריכות ומעבר לכך. מכאן ברור כי ישנו צורך בפתרונות אבטחה לענן ושיאפשרו לעבוד באופן רציף תוך אפשרות לניהול הרשאות.

העובדה שיותר עסקים ויותר תוכנות עוברות לענן מובילה לכך שישנו צורך ברור לאבטחת הענן. זהות ראשית בענן מאפשרת לעבוד בסביבה היברידית, ברציפות, במהירות ומספקת לעובדים שקט ביטחוני. כולם מרוויחים מהמערכת, הארגון אשר דואג לביטחונו, העובדים אשר לא צריכים להטמיע שיטות עבודה מורכבות ומערך ה-IT אשר יכול לוודא כי הפעילות מתבצעת באופן תקין. 

 

יחד – נתגבר על כל אתגר

יוניקלאוד מסייעת ללקוחותיה להתגבר על כל אתגר אבטחה בענן ומלווה תהליכי מעבר לסביבת עבודה היברידית. עם הפתרון של אוקטה לניהול זהויות בענן החברה מסייעת לכל ארגון וחברה לזהות את נקודות החולשה ולעבור לסביבת עבודה מאובטחת, בכל מקום.

הפתרונות והליווי של יונילקאוד מאפשרת ללקוחות ליהנות מעבודה רציפה, מאובטחת ולמחלקת ה-IT לנהל את הזהויות בקלות. החברה משיגה ביטחון בכל פעולה ויודעת שהיא משתמשת בפתרונות המתקדמים והאינטואיטיביים ביותר. 

שתפו אותנו:

מאמרים נוספים

צור קשר

מוצרים מומלצים

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם