אוקטה על קצה המזלג

תוכן עניינים

אוקטה היא החברה המובילה בעולם המספקת שירותים לניהול משתמשים, אימות משתמשים וניהול זהויות ברמה הארגונית. אוקטה מספקת פלטפורמה אחידה, מבוססת ענן, לניהול הזהויות בארגון – עבור כל המשתמשים, לכל מכשיר ולכל אפליקציה ארגונית. 

מוצרי החברה משפרים באופן דרמטי את יעילות ניהול המשאב האנושי ומחזקים את מעטפת אבטחת המידע, בהתאמה לצרכים הארגוניים המשתנים, למגוון ההולך וגדל של מכשירים, בעיות זהות, אבטחה, ניידות עובדים ואינספור אפליקציות ייחודיות.

כל אלה הופכים את אוקטה לשותפה מהימנה לעסקים ברחבי העולם הנמנים על לקוחותיה ונהנים מביטחון רב ומיצוי הפוטנציאל שלהם. המערכות של Okta משמשות כבסיס לקשרים מאובטחים בין אנשים לטכנולוגיה. זהו שירות המעניק לעובדים, לקוחות ושותפים גישה מאובטחת לכלים הדרושים להם כדי לבצע את עבודתם בצורה הטובה והנוחה ביותר.

הפתרונות של אוקטה Okta Solutions

הכירו את מגוון הפתרונות שאוקטה מספקת

  • הזדהות אחודה SSO – Single Sign On

מערכת ההזדהות האחודה (SSO – single sign on) של Okta מספקת לעובדים נקודת גישה אחת לכל היישומים שלהם בענן ובאפליקציות בכל המכשירים ומכל מקום ומספקת חוויה חלקה ועקבית המחייבת אותם לזכור רק סיסמה אחת. המשתמשים נהנים מכניסה מהירה ויעילה לאפליקציות הארגוניות.

  • אימות כפול בהתאמה אישית Adaptive Multifactor Authentication

מחקרים בתחום פשיעת הסייבר מצביעים על כך שלמעלה מ-80% ממקרי הגישה הבלתי מורשית למידע ונתונים בארגונים החלו בגניבת זהויות והרשאות. ההזדהות הכפולה של Okta מספקת גישה מאובטחת ללא פשרות למידע העסקי ולנתונים הרגישים בארגון. באמצעות דרישה להוכחת זהות המשתמש בשתי דרכים, טרם הענקת הגישה לחשבון, מידע רגיש, מערכת או יישום, המידע העסקי והארגוני נותר בטוח ומוגן וחוויית המשתמש נשמרת, ללא פגיעה ביעילות ובפשטות תהליך ההזדהות. Okta Adaptive MFA ממנף תובנות ממיליוני משתמשים, מכשירים ואימותים, ומשתלב בקלות עם היישומים והתשתית הארגונית.

  • ניהול זהויות Customer Identity

גניבת זהות ברשת מהווה איום מרכזי בהתנהלות הארגון, המסכנת, בין היתר, את התדמית הארגונית והמשאבים הקריטיים, ומאתגרת את מחלקות ה-IT ואבטחת המידע. פשיעת הסייבר מחייבת ארגונים לנקוט באמצעי הגנה פעילים ומתחדשים, שכן הנזקים העומדים על הפרק כתוצאה מאובדן תוכן המידע עלולים להיות הרסניים ורבי מימדים. מערכת ניהול הזהויות המתקדמת מבית Okta מסייעת לארגונים לנהל זהויות בצורה מאובטחת, פשוטה ויעילה.

תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים הם חלק אינטגראלי מחיי הארגון. Okta מסייעת למחלקות משאבי האנוש וה- IT לנהל את התהליכים האלו בקלות ובמהירות. עובדים חדשים מקבלים גישה מיידית לכל האפליקציות הארגוניות הדרושות להם. תהליכי הכניסה שלהם למערכת הארגונית כולה מתקצרים וההשתלבות בארגון קלה הרבה יותר. הארגון נהנה מהתייעלות משמעותית בזמני הטיפול בקליטה, עזיבה ושינוי תפקידי העובד.

אוקטה – פלטפורמה אמינה אחת לאבטחת כלל הזהויות

באמצעות מגוון הפתרונות שלה, אוקטה שואפת לקדם עולם שבו כל אחד יכול להשתמש בבטחה בכל טכנולוגיה ומביאה גישה פשוטה ובטוחה לכל סוגי הארגונים בכל מקום בעולם. Okta משנה את פני הארגון בהיבטים של יעילות, אבטחה וקידמה ומסייעת ללקוחותיה למנף את יכולות הארגון תוך שימת דגש על פשטות וקלות השימוש. התאימות והגמישות בעבודה עם כל פלטפורמות הענן הופכים את Okta לפתרון קל ונוח ביותר להטמעה, אשר חוסך זמן רב והתעסקות מיותרת. כל אלה הופכים את הבחירה באוקטה לבחירה הנכונה ביותר עבור כל ארגון המתמודד עם אתגרים בתחום ניהול הזהויות.







שתפו אותנו:

מאמרים נוספים

צור קשר

מוצרים מומלצים

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם