Siemens Mobility משפרת את חווית הלקוח באמצעות Okta

תוכן עניינים

Siemens AG היא מעצמה עולמית המתמקדת בתעשיות החשמל, האוטומציה והדיגיטציה. Siemens Mobility Germany  משתמשים בדיגיטליזציה כדי לאפשר למפעילי ניידות ברחבי העולם להפוך את התשתית שלהם לחכמה, להגדיל את הערך באופן בר-קיימא לאורך כל מחזור החיים, לשפר את חווית הנוסעים ולהבטיח זמינות. כשהגיעה העת ש Siemens AG Germany תתחיל לפרוס את מוצרי Okta החדשים שלה, החברה שיתפה פעולה עם UniCloud, ספקית IT המתמחה בפתרונות זהות דיגיטלית.

Siemens Mobility and Unicloud implemented Okta
Siemens Mobility and Unicloud implement Okta

הדרייב למודרניזציה

עם התרחבות הערים והעלייה במורכבות של תשתית התחבורה, עולה בקרב מפעילי תחבורה החשיבות של הצורך לנתר רכבות ורכבים, לפתור עיכובים ולתקן ליקויי תשתית במהירות האפשרית. עבור רבים ממפעילים אלו, Siemens Mobility היא שותפה מוערכת במאמציהם לשפר את חווית הנוסע ולצמצם הפרעות. Siemens Mobility מספקים ללקוחות פורטל ניתוחים וניטור חדיש המשמש למעקב אחר רכבים ולפתרון בעיות. 

על מנת למנוע הפסקות, להגביל עלויות תקורה ולהפחית את זמן הייצור של מוצרים ותכונות חדשות, החברה הבינה שהיא תצטרך לשנות באופן ניכר את סביבת ה IT שלה. בשנת 2014, החברה עדיין הסתמכה כמעט לחלוטין על סביבת IT מסורתית, עם אירוח מקומי (on-premises hosting) ומספר מרכזי נתונים גדולים. ש Siemens AG רצתה למטב את חווית הלקוח וליצור ערך עסקי על ידי האצת מהירות ההגעה לשוק של פתרונות חדשים- שתי מטרות אלו היו כמעט בלתי אפשריות להשגה בסביבה מחשובית מסורתית.

מעניין? הצטרפו ל 30 דקות Demo עם מומחה Okta >>

הדגמה מוצלחת

החברה החלה לבחון ספקי שירותי זהות מסורתיים, אך הם היו מורכבים מדי ליישום, יקרים לתחזוקה, והם הכניסו סיכון של זמן השבתה נוסף.  פרידריך גלוקנר, מוביל צוות אדריכלות ופיתוח תוכנה, הבין שהוא זקוק לספק זהות חזק והוא החל לחפש פתרונות זהות מבוססי ענן. לאחר חיפוש עמוק באינטרנט ושיח מעמיק עם AWS (Amazon Web Services), הוא חתם עם Okta על חשבון דמו.

״בתוך מספר דקות, קיבלנו את הדמו המדהים הזה, וגילינו שOkta היא לא רק ספקית של פתרונות זהות, היא גם משלבת פורטל ללקוחות״, הוא אמר. ״Okta פחות או יותר מוכנה לפעולה, וכוללת כמה אפשרויות התאמה אישית חשובות. זה היה הרגע בו באמת הבנו את כוחו של השירות. כך הכול התחיל"

מרוצה מקלות השימוש, ממרכז השליטה המובנה, האינטגרציות שנבנו מראש ועלויות התפעול הנמוכות,  Siemens AG החליטה לרכוש מגוון של פתרונות Okta הכוללים מוצרי מערכת הזדהות אחודה (Universal Directory, Multi-Factor Authentication, and Single Sign-On), ומוצרי ניהול זהויות (Authorization, Multi-Factor Authentication, & B2B Integration)

הצלחה בפריסה

לצורך תהליך הפריסה, חברה Siemens Mobility הגרמנית עם UniCloud, המתמחה בפתרונות זהות דיגיטלית, הכוללים את Okta. ״אהבנו לשתף פעולה עם UniCloud״ אמר גלוקנר. ״יש להם הבנה מצויינת של הפרוטפוליו של Okta, שסייעה לנו רבות, כיוון שכאשר אתה מנסה להטמיע SAML וכן OpenID Connect לצד פתרונות זהות חדשות, זהו תרחיש מורכב, במיוחד בכל הנוגע להטמעה של OpenID עבור אפליקציות הנייד שלנו- שם UniCloud עזרה לנו ביותר״.

לא עבר זמן רב, וכל המשתמשים הועברו לספרייה האוניברסלית של Okta והוגנו על ידי פתרונות הכניסה היחידה של Okta ו- Multi-Factor Authentication, אשר פישטו והבטיחו את הגישה לאפליקציות בהן הם משתמשים ביותר.

פלטפורמה אמינה וגמישה

Siemens AG נוקטת בגישה של Zero Trust לאבטחה, ומגנה על כל נקודות הקצה והמשתמשים בעזרת כלים ופתרונות אבטחה חזקים. אימות רב גורמים (MFA) הוחל כחלק מאסטרטגיית האבטחה הכוללת של החברה, והוסיף שכבת אבטחה גמישה בכל הסביבה – כולל על רכיבים מקומיים.

"אין דבר גרוע יותר מלפרוש פרוטוקול סטנדרטי בתעשייה באופן שפותח דלתות להאקרים", אומר גלוקנר. "אנחנו מסתמכים על Okta, כי זה בהחלט קריטי מבחינת Okta ששום התקף האקרים לא יצליח."

עם Okta במקום, Siemens Mobility ביטלו לחלוטין את זמן ההשבתה, מה שאומר שלקוחותיה תמיד יכולים לגשת למידע שהם זקוקים לו, בכל פעם שהם זקוקים לו. על ידי צמצום זמן התקורה והתחזוקה, החברה מסוגלת להתמקד גם בדברים החשובים ביותר – חווית הלקוח וזמן הגעה לשוק מופחת. חשוב מכל, יעדים אלה הושגו מבלי לפגוע בביטחון או בשימושיות.

שתפו אותנו:

מאמרים נוספים

צור קשר

מוצרים מומלצים

השאירו פרטים

והצוות המסור שלנו יצור עמכם קשר בהקדם